Drutex Iglo Energy
Obraz
Iglo 5 Energy Top
Obraz
Iglo Energy
Drutex Iglo Energy

Nowoczesny design, innowacyjna technologia i wysoka energooszczędność w oknie!

Okno Iglo Energy to autorski produkt Drutex S.A. posiadający innowacyjny system uszczelnienia, będący gwarancją świetnych parametrów w zakresie energooszczędności. Jest to pierwsze rozwiązanie na świecie w takim systemie wykorzystujące uszczelkę centralną ze spienionego EPDM. Zapewnia również ponadprzeciętne parametry w zakresie przepuszczalności powietrza, wodoszczelności i odporności na wiatr. To rozwiązanie wprost idealne dla domów energooszczędnych i pasywnych.

Oszczędność energii

Dzięki optymalnej budowie profilu, specjalnie zaprojektowanemu systemowi uszczelnienia ze spienionego EPDM oraz pakietom szybowym o niskich współczynnikach przenikania ciepła.

Nowoczesny design

Zapewniony dzięki smukłemu i zaokrąglonemu kształtowi profili.

Wysoki poziom bezpieczeństwa

Gwarantowany przez zastosowanie okuć z dwoma zaczepami antywyważeniowymi w standardzie. Systemy inteligentnego sterowania za pomocą pilota, tabletu i urządzeń mobilnych zapewniają funkcjonalność, bezpieczne użytkowanie okien oraz umożliwiają łączenie rozwiązań z systemami alarmowymi.

Wytrzymała konstrukcja,

dzięki stabilnemu profilowi ze wzmocnieniem ramy - stalowe pełne (zamknięte). W przypadku wzmocnienia pełnego zaczepy anywyważeniowe przykręcone są do stali, w przypadku skrzydła wzmocnienie w kształcie „ceownika”.

Bogata kolorystyka

systemów umożliwiająca dowolną aranżację wnętrza; w ofercie dostępna bogata kolorystyka oklein Renolit.

Świetne parametry przepuszczalności

powietrza i wodoszczelności, dzięki zastosowaniu potrójnego uszczelnienia.

Doskonała odporność na wiatr,

dzięki optymalnemu wzmocnieniu.

Profil

7-komorowe profile ramy i skrzydła wykonane wyłącznie z materiału pierwotnego, w klasie A o głębokości zabudowy 82 mm.

Szyby

  • Maksymalna grubość szklenia wynosi 48 mm.
  • W standardzie pakiet szybowy 4/18/4/18/4 o współczynniku przenikania ciepła Ug = 0,5 W/(m2K).
  • Możliwość zastosowania pakietu czteroszybowego wypełnionego kryptonem o Ug = 0,3 W/(m2K).
  • Możliwość zastosowania szyb o podwyższonej izolacyjności akustycznej, hartowanych, bezpiecznych, antywłamaniowych, ornamentowych, przeciwsłonecznych.

Okucia

MACO MULTI MATIC KS z dwoma zaczepami antywyważeniowymi w standardzie powłoka Silber-Look oraz liniowe zagłębienia na zasuwnicach i opcjonalnie dostępne zawiasy ukryte we wrębie okuciowym; rozwiązania w klasie antywłamaniowej RC 2 oraz RC 2N, okno wyposażone w blokadę błędnego położenia klamki i podnośnik skrzydła, mikrowentylacja w rozwórce.

Dane techniczne

Profil

7-komorowe profile ramy i skrzydła wykonane wyłącznie z materiału pierwotnego, w klasie A, o głębokości zabudowy 82 mm.

Szyby

Maksymalna grubość szklenia wynosi 48 mm. W standardzie pakiet szybowy 4/18/4/18/4 o współczynniku przenikania ciepła Ug = 0,5 W/(m2K). Możliwość zastosowania pakietu czteroszybowego wypełnionego kryptonem o Ug = 0,3 W/(m2K). Możliwość zastosowania szyb o podwyższonej izolacyjności akustycznej, hartowanych, bezpiecznych, antywłamaniowych, ornamentowych, przeciwsłonecznych.

Okucia

MACO MULTI MATIC KS z dwoma zaczepami antywyważeniowymi w standardzie powłoka Silber-Look oraz liniowe zagłębienia na zasuwnicach i opcjonalnie dostępne zawiasy ukryte we wrębie okuciowym; rozwiązania w klasie antywłamaniowej RC 2 oraz RC 2N, okno wyposażone w blokadę błędnego położenia klamki i podnośnik skrzydła, mikrowentylacja w rozwórce.

Uszczelki

Okno wyposażone w system potrójnego uszczelnienia: zewnętrzne, wewnętrzne z EPDM i centralne ze spienionego EPDM. Uszczelki zewnętrzne i wewnętrzne dostępne są w kolorach: czarnym i szarym. W standardzie uszczelka wypełniająca dolny rowek okuciowy.

Kolorystyka

System dostępny w kolorach folii Renolit, na rdzeniu białym i brązowym.

Przenikalność cieplna

Uw = 0,79 W/(m2K)* ze wzmocnieniem stalowym i pakietem szybowym Ug = 0,5 W/(m2K) wypełnionych argonem, z ramka tworzywową Swisspacer.

Dźwiękoszczelność

Rw = 35-46 dB (w zależności od zastosowanych pakietów szybowych).